Trendy a inovace

Call centrum 21. století vám pomůže zlepšit výkon firmy

Potřebujete přilákat nové zákazníky? Nebo se spíše chcete zaměřit na udržení těch stávajících? S obojím vám vypomůže call centrum. A zvládne toho ještě víc.

Vyškolené asistentky pomohou s administrativou

Call centrum jedenadvacátého století nezřídka bývá specializovanou firmou zaměřující se na získávání nových klientů, tedy akvizice klientů, na zlepšení vašich služeb i na udržení stávajících zákazníků. Kromě toho vám může domlouvat schůzky s klienty a vyřizovat drobné administrativní záležitosti, na které vy nemáte čas. K tomu slouží profesionálně vyškolená virtuální asistentka call centra.

Kde balit a skladovat zboží?

Zároveň vám poslouží při skladování a balení zboží, při jeho kompletaci nebo kontrole kvality. Umí odhalit vaše silné a slabé stránky. V rámci tohoto procesu dokáže udělat komplexní analýzu vaší firmy a navrhnout vám nejvhodnější řešení, jak postupovat, abyste docílili maximálního zisku za minimální náklady.

Hlavní cíle společnosti

Přesně to vše zvládne i společnost Axxel investment s.r.o., jež na českém trhu působí už od roku 2007. Mezi její hlavní cíle patří zkvalitnění procesního IT outsourcingu lidských zdrojů s ohledem na potřeby jejích zákazníků. Též přispívá ke zvyšování etické úrovně českého podnikatelského prostředí.

Delegujte, když to má smysl

Společnost Axxel aktuálně působí ve třech městech – v Praze, Plzni a Táboře. Jejích služeb ovšem můžete využít, ať se nacházíte kdekoliv po Česku. Kromě toho působí jako chráněná dílna,a tak některé ze svých služeb poskytuje za velmi nízké ceny.

Začínáte podnikat nebo se vám nedaří naplnit cíle, které jste si stanovili? Oslovte profesionální call centrum a delegujte na něj některé z činností, které sami nezvládáte. Získáte tím čas a prostor pro důležitější činnosti. Zavolejte nebo napište do firmy Axxel a domluvte se na spolupráci ještě dnes.

Související články

Back to top button