Zakládáte firmu a potřebujete pomoci se získáním nových zákazníků? Nebo naopak podnikáte dlouho a vaše zisky stagnují? V tom případě je na čase některé své činnosti přenechat zkušenějším a zaměřit se na oslovování nových zákazníků prostřednictvím call centra.
Co call centrum nabízí?
Call centra už ovšem nemají takovou podobu, jakou mívala v minulosti. Kromě aktivního a pasivního telemarketingu nabízejí služby jako administrativu a back office, skladování a kompletaci zboží či retail management.
V rámci telemarketingu vám zajistí cenné informace o klientech. Pomohou vám získat nové zákazníky, oslovit ty stávající a zlepšit zákaznický servis. Pokud máte spoustu administrativní práce, můžete ji taktéž delegovat na pracovníky call centra. Zároveň jsou některá call centra schopna postarat se i o balení a distribuci výrobků k zákazníkům.
Statut chráněné dílny
Jednou z takových společností je Axxel Services, která pomáhá klientům v České i Slovenské republice. Na českém trhu působí od roku 2007 a má pověst spolehlivého a schopného partnera. Aktuálně působí v Praze, Táboře a Plzni. Díky statutu chráněné dílny je schopna svým klientům nabídnout celou řadu služeb levněji než jiné firmy obdobného zaměření. Ke všemu se na veškeré její služby vztahuje takzvané náhradní plnění. K faktuře za služby vám společnost Axxel připojí čestné prohlášení, v němž je uvedeno, že splňuje zákonné podmínky pro to, aby mohla poskytovat náhradní plnění ve smyslu tohoto zákona. Taktéž je uveden průměrný přepočtený počet touto firmou zaměstnaných invalidních pracovníků.
Využít můžete služeb jako:
- sjednávání schůzek
- akvizice klientů a nových zákazníků
- průzkum trhu
- infolinky a helpdesk
- vedení administrativy
- IT podpora a outsourcing
Neváhejte se společnosti Axxel ozvat a domluvit se na všem, co by vám pomohlo rozjet podnikání a zvýšit zisky.